Hejsan alla blogg läsare :)

Hejsan på er alla läsare...:)

Det var ett tag sedan ja skrev i denna blogg, har haft mkt annat för mej.. Men nu ska jag skärpa mej tänkte jag..
Jag väntar mitt första barn det ska bli så roligt:):) Ja ska ha barnet i Juli :P
Blir det en flicka ska hon heta Simone,Nelly Wallin.. Å blir det en pojk ska han heta Simon,Diego Wallin :)
Imorron blir det tacoskväll jag hoppas den blir trevlig iallafall ,men det tror jag nog :)
Det blir iallafall flytt tillbaka till Söderhamn den 1 Maj för jag trivs inte i Gävle å sen så vill man bo nära familjen när man ska ha barn...:)

Här kommer en bild på min gravidmage, Jag är i vecka 17 nu så detta är den nyaste bilden :)

Vecka 17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0