Hejsan på er alla...

Jag har inte skrivit på länge har inte orkat å så.. Men så att alla vet så är jag singel då eftersom robban dumpande mej på ett så svinigt sett...:( Men nu är allt bra jag har gått vidare med mitt liv å önskar man hittar nån att dela mitt liv med :) Just nu tittar man på Idol å sen blir d Andra avenyn ´å sen hells kitchen, kvällen är fullspäckad :P
Fredagen som var festade man med sin underbara vän Zannah å några fler å det var helt underbart kul, har inte haft så kul på länge alltså... Här kommer lite bilder från festen då :)

Jag å min underbara vän :)                                                 
Här är jag å Zannah <3


                                                                         
Nytt kort på mej :)
Här är då jag :)









                                        

Kommentarer
Postat av: natalie

fin bild på dig längst ner :)

2009-10-12 @ 14:49:24
URL: http://nnaataaliie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0