Mitt liv är ett helvete!

Ja idag har man tränat med Kicki å frank, d var roligt tyckte jag å vi pratade å så... Men nu är man inte kompis med dom längre för dom väljer hellre en tjej som heter Paula iallafall Kicki gör d.. Jag blir bara så less på allt, jag blir anklagad för allt orkar inte hur mkt som helst.. alla får göra som dom vill mot mej men man får inte säga ifrån själv för då blir d bara fel...

Handling!
Jag å Kicki var vänner, å sen kom en tjej som heter paula med i bilden.. Jag är väldigt tystlåten av mej ja säger inte så mkt om man säger så... Å d störde sej Kicki på å då var paula bättre för att hon pratade mer å så vidare....:( Å sen blir dom sura för att man går in på deras sida här på Lunar flera gånger... D tycker ja inte är nått fel i det om man nu
är vänner vill säga... Men Kicki sa upp kontakten med mej idag.... Så ja hoppas paula e nöjd när hon får Kicki för sej själv.... Ja har lätt för att känna mej utstött... Ja försöker lära Känna kicki men så kommer d en till in i bilden då blir d svårt... Ja är sådan som person... Är d nått fel på mej eller vad är d frågan om........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa det är fel på dig!!

2009-03-16 @ 23:40:23
Postat av: Sandrah

Nej det är det inte ta den som skrev det! Du är en underbar vän glöm inte det! / Sandrah

2009-03-20 @ 13:16:12
URL: http://sandrahanden.blogg.se/
Postat av: milla

De är inge fel på dej gumman...de är fel på dom som inte förstår....kram milla

2009-04-08 @ 00:49:12
Postat av: Jenny

Om hon nu väljer bort dig så är hon ingen vidare bra vän. Eran personkemi fungerar kanske inte så bra? Men världen är full med nya människor att lära känna, vilket du kommer göra, garanterat! :)

kram på dig

2009-08-12 @ 19:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0