Hejsan på er alla glada läsare:) Förstår mej inte på folk...:(

Hejsan på er alla, har varit dåligt med blogginlägg just nu men jag har inte mått så bra pga allt skitsnack:( Dom som håller på å snackar en massa skit om mej lägg ner med d.. Ni vet vilka ni är...... Ja snackar ju inte en massa skit om er så.... Ja e glad att jag har hittat tillbaka till en  vän som jag har saknat suuper mkt:) Vi har alltid super kul tillsammans... Du vet vem du är vännen.... Längtar som bara den till helgen för då ska man till söderhamn å umgås med familj å Zannah å vi ska grilla på Lördagen, ska bli så mysigt...:P Älskar min underbara Johan tack för att du finns för mej å stöttar mej om d är nått... Vill aldrig mista dej du e bara min gullesnutt:) Alla som förstör mitt liv kan dra nån stanns..... Dom som e riktiga vänner kan stanna kvar:) kram på er alla Vänner å Min underbara Johan

Kommentarer
Postat av: milla

Jag tycker att du ska strunta i dom som snackar skit om dej gumman...mej kommer du att ha kvar de kan jag lova dej..kramen

2009-04-08 @ 01:05:17
Postat av: Fästmannen din*

ja mig har du iallfall snuttegumman min, vill inte förlora dig, trivs så bra med dig å djuren=) Älskar dig hjärtat mitt Din johan för evigt, så länge du står ut med mig vill säga, he he ;) blink Blink =)

2009-04-08 @ 01:12:28
Postat av: 9 April

hm, ja jag är nog väldigt inne i mig själv just nu, sån period... blir atomatiskt att jag stänger ner mkt av mig utan att märka av det... tyvärr så lider min flickvän mkt för det.... =(



Ja jag älskar dig gumman det gör jag och vill inte ha någon annan, det är väl depprisionen som spökar... det går upp och ner... men det är ju inte rätt att du som jag älskar ska lida för det... det är ju inte rätt liksom... känns inge bra då man inte ser såna saker som hon gör... att jag drar mig mer tillbaka i mig själv.. och att jag inte märker vad hon behöver och känner... det känns inte bra direkt... att man kan va så blind.... och inte se det själv... älskar dig hjärtat //J.D (Sambon)

2009-04-09 @ 13:00:56
Postat av: Anonym

Då kan ju jag säga som så att du är drottningen av allt skitsnack så du ska inte komma och säga så himla mycke. Det är inte så kontsigt att folk inte vill vara med dig då du inte står för det du säger och ljuger för dina kompisar.



Det är ganska patetiskt, du lever ett dubbelliv.. Tyvärr...

2009-04-09 @ 14:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0